Translate

sâmbătă, 3 noiembrie 2012

Trendy chic - camasa de blugi

Va ziceam intr-un post anterior ca cei de la New Look au reduceri de 50% in data de 31 octombrie; am profitat de oferta si mi-am cumparat mai multe lucrusoare, printre care si o camasa de blugi. Tinuta de mai jos mi-a venit in minte prima data la vederea camasii. Ce parere aveti de combinatie? Voi cu ce ati asorta aceasta camasa?
Trendy chic

Trendy chic by maior featuring zip bags


Miso short mini skirt
$32 - republic.co.uk


Lace up bootie
$67 - debenhams.com


Mango zip bag
mango.com

2 comentarii:

  1. eu am camasa si botinele :)) mie imi place cum ai creat aceasta tinuta, m-as imbraca asa...
    eu am purtat camasa si cu pantaloni rosu inchis cu platforme. si cu leggigns animal print....imi place extrem camasa, e foarte la moda in aceasta perioada...

    RăspundețiȘtergere
  2. Hello, am vazut pe blogul tau botinele, imi plac tare mult, de pe ebay? :D. Sa stii ca le-ai gasit la pret bun :D. Si mie imi place camasa :D si se potriveste la orice. Imi dai linkul exact cu botinele :D? Sunt comode?

    RăspundețiȘtergere