Translate

luni, 5 noiembrie 2012

Prima comanda onorata de catre www.1001cosmetice.ro

Buna dragelor!
Azi am intrat in posesia primelor produse comandate de pe site-ul  www.1001cosmetice.ro. Am aflat de acest site de pe blogul Andei Zelenca, si nu regret nicio clipa ca l-am accesat. Nu am decat cuvinte de lauda pentru cei de la 1001cosmetice.ro. Au fost foarte prompti, miercuri am facut comanda si vineri produsele deja erau la posta din Oradea si ma asteptau :D. Expediaza atat prin posta cat si prin curier rapid (taxa posta romana 9 lei, taxa curier rapid 20 lei), eu am preferat prin posta si nici nu am asteptat prea mult dupa colet. Au fost ambalate frumos, cu grija, pentru a nu se sparge pe parcursul transportului. Sigur voi mai face comenzi de pe www.1001cosmetice.ro si pe viitor. 
Coletul
Comanda mea: ojele essence si Miss Sporty

Am tot citit pe bloguri de ojele de la essence si eram si eu curioasa sa le incerc, pentru ca fetele le laudau si erau foarte multumite de produse, avand in vedere si faptul ca le gasesti la un pret accesibil. Mi-am comandat trei oje essence, doua oje Miss Sporty si am primit cadou un creion negru de ochi Miss Sporty si o unghiera. Am primit cadou si un mini gel de dus de la Nivea.
Nuantele ojelor essence sunt exact asa cum mi le-am dorit. Mi-am comandat asa: oje essence nuantele: 95 wanna be your sunshine, 53 you belong to me si 71 trendsetter; oje Miss Sporty: 341 quick dry - clubbing si tratament silk base coat. 





Tratament silk base coat

341 quick dry - clubbing









Urmeaza, in urmatoarele zile, sa-mi fac o manichiura spectaculoasa :D cu aceste nuante superbisime :D:D.

6 comentarii:

  1. happy, happy nails! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu eram sigura ca se gaseste si in Oradea Essence. Sa le folosesti sanatoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi mult. Eu n-am vazut nicaieri prin Oradea...mi-ar placea sa gasesc ;))) oricum cei de la 1001 cosmetice sunt foarte ok si imi voi mai comanda. Te pup

      Ștergere
  3. Ojele de la essence au niste culori superbe!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) si mie imi plac foarte mult. Abia astept sa le folosesc :D. Un week-end fain iti doresc :)!

      Ștergere