Translate

marți, 20 noiembrie 2012

10 pe linie pentru ojele essence!!!


Va spuneam in posturile anterioare, aici si aici, de ojele essence. Sunt cele mai rezistente oje pe care le-am incercat vreodata :)) si nu glumesc. Mi-am facut manichiura intr-o sambata seara si deja miercuri imi doream sa se decojeasca putin culoarea pentru a o da jos sa imi pot aplica o alta culoare. Dar nu, s-a incapatanat sa mai stea pe unghiutzele mele... Si a stat, si a stat, pana sambata, cand dupa niste munci casnice, a cedat :)). Fericire :))!

Nu as fi crezut ca aceste oje simpatice sunt si asa bune. Pe langa faptul ca se intind foarte bine, au si un luciu aparte si reeeeezista pe unghii mai mult decat iti doresti :))). Un minus, care pe mine nu ma afecteaza pentru ca eu tot timpul aplic doua straturi de oja si folosesc si intaritor, ar fi faptul ca un singur strat nu arata bine deloc :D.


Am devenit fana ojelor essence :)). Le voi recomanda tuturor. Ojele essence reprezinta calitate la pret mic. Daca va intrebati de unde le-am achizitionat, le gasiti pe aici, eu am dat pe ele 5 lei bucata.

O zi insorita va doresc!






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu