Translate

marți, 20 noiembrie 2012

Stiu ce vreau de la Mos Nicolae!

Cu pasi repezi se apropie luna decembrie, luna cadourilor si a bucuriei. Iubesc Craciunul si tot ce tine de aceasta sarbatoare internationala. Este o sarbatoare care, din punctul meu de vedere, emana optimism, fericire, distractie si multa voie buna. Astept cu nerabdare filmele cu Mos Craciun, mirosul portocalei si al cozonacului cu multa nuca, a mancarurilor aburinde ce zac pe masa de Craciun si asteapta sa fie savurate, a colinzilor si a cadourilor.
Cel ce deschide "poarta" cadorisirii este Mos Nicolae, pe care il sarbatorim pe data de 6 decembrie. Este cel ce aduce copiilor cuminti daruri in cizmulitele curate si frumos lustruite. 
Eu imi doresc ca Mos Nicolae sa-mi aduca in acea zi cativa fulgi de zapada, liniste si muuulta ciocolata :)). Vreau sa urmaresc o comedie romantica alaturi de iubitul meu, vreau sa beau o ciocolata calda in cana mea Starbucks si sa mananc o feliuta mai mare :D de cheese cake. Asa-i Mosule, ca faci tu sa fie bine, asa-i? ;;)

Voi ce va doriti de Mos Nicolae?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu