Translate

sâmbătă, 10 noiembrie 2012

Manichiura primavaratica

A sosit momentul mult asteptat :D. Mi-am facut manichiura cu doua dintre ojele comandate acum cateva zile de pe www.1001cosmetice.ro. Am folosit ojele essence nuantele 95, wanna be your sunshine si 53, you belong to me. Oja galbena am folosit-o doar pe inelar, iar pe inelarul stang am pus si niste pietricele. 

Ce va pot zice despre ojele essence? Ojele se intind bine, au o pensula destul de lunga, deasa si moale pentru o acoperire mai usoara a suprafetei. Se usuca destul de repede si ce-mi place e ca oja are un aspect lucios. Pana acum au din partea mea nota 10. Acum sa vedem cat de rezistente sunt. Am aplicat un strat de intaritor si 2 straturi de oja. Rezultatul este urmatorul:





Ce parere aveti de aceasta manichiura? Va place?
Va doresc un week-end placut in continuare :)!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu