Translate

miercuri, 28 noiembrie 2012

Elmiplant Bioten

Hello dragilor,

Azi va voi prezenta doua noi achizitii, doua produse de ingrijire personala. E vorba de un lapte demachiant si o lotiune tonica Bioten. De obicei prefer demachierea cu servetele demachiante, preferatele mele fiind cele de le Elmiplant pentru ten sensibil. Sunt mult mai comode si practice. Dar, acum mi-am achizitionat lapte demachiant de la Bioten cu miere si cimbrisor. Mierea ajuta la mentinerea echilibrului optim de hidratare pe cand cimbrisorul are actiune antiseptica, protejand pielea impotriva agresiunilor din mediu.
Aveam nevoie si de o lotiune tonica, asa ca a picat la fix pachetul promotional al celor de la Bioten. Contine lapte demachiant si lotiune tonica, ambele la 200 ml, la un pret mai mult decat satisfacator, 9,99 lei. Sunt testate dermatologic si nu contin parabeni. Parabenii sunt substanţe cu rol conservant care se găsesc din belşug în compoziţia diferitelor produse cosmetice.

Laptele demachiant are o textura fina, un miros placut si o formula nongrasa. Cred ca e printre singurele creme demachiante care imi plac si m-au multumit de la prima utilizare. Nu lasa tenul incarcat, dupa demachiere tenul e mai curat, fin si hidratat. Nu incarca fata asa cum fac alte creme demachiante.

Improspateaza tenul si inlatura machiajul si impuritatile acumulate de-a lungul zilei, permitand tenului sa respire. Se aplica pe ten si gat si se maseaza usor cu ajutorul dischetelor demachiante, dimineata si seara.

Lotiunea tonica, la fel ca si laptele demachiant, fac parte din aceeasi gama, ambele produse fiind pentru un ten mixt/normal. Il folosesc dupa demachiere pentru o mai buna curatare a tenului. Are un miros placut si nu usuca tenul, ii da un aspect curat si ingrijit. Tonifica si invioreaza tenul, indeparteaza delicat impuritatile si rezidurile, permitand tenului sa respire. Imi place foarte mult pentru ca  nu lasa senzatia de piele trasa si nu iti simti tenul uscat si tern. Numai de bine pentru aceste produse de la Bioten.

Ce am mai folosit de la Bioten, este crema de fata, care la fel ca cele doua produse prezentate mai sus, are o textura fina si delicata.
Voi ce parere aveti despre produsele Bioten?

Ingrediente lapte demachiant si lotiune tonica:


Lapte demachiant
Lotiune tonica










2 comentarii:

  1. Si eu foloseam produsele acestea inainte sa folosesc Bioderma. Mi-au placut tare mult, dar imi place mai multe lotiunea micelara Sebium de la Bioderma. Bine face ca ai inlocuit servetelele cu un lapte :)
    SandraB.ro

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa stii ca nu-mi pare rau de decizie :D. Imi place foarte mult acest lapte demachiant si deocamdata e asa cum vreau eu :D:D. Eu de la
      Eucerin am lotiune micelara, e foarte ok si aceea.

      Ștergere