Translate

marți, 26 februarie 2013

Wish list de primavara

De cateva zile, afara e tot mai cald, e tot mai senin si mai insorit. E o atmosfera de primavara, in aer se simte un iz de energie pozitiva si muuulta voie buna. Duminica dimineata, cand am iesit din casa, am avut manifestarea unui copil care si-a primit jucaria mult dorita :))),eram supermegaultra incantata ca e soare si e cald. M-am putut imbraca lejer, fara palton sau caciula...nu am simtit frig doar caldura :)!

Deja imi sta gandul la haine colorate, lejere si subtiri. Astept sa incalt tenesi, sandalute si sa imbrac fuste si rochite colorate!!!

Deja am ochit cateva produse din magazinele de profil. Am observat ca se poarta culorile vii precum verde, portocaliu, roz si albastru. Din cate am vazut in magazine nu-si vor face lipsita prezenta nici imprimeurile aztece, geometrice sau florale. Tintele raman in trend si sezonul acesta. In materie de accesorii se vor purta bratarile impletite, colierele guler precum si accesoriile clasice.

Acestea sunt doar cateva dintre piesele care mi-au placut din magazinul Terranova. Au multe modele dragute si trendy, culori vii si preturi accesibile.





De pe site-ul magazinului Pull&Bear imi doresc:



Si ca balerini si sandalute vreau ceva colorat si lejer:



















Voi aveti facute listutele cu viitoarele achizitii?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu