Translate

miercuri, 20 februarie 2013

New in: cosmetice MUA

Buna dragilor,

Ce faceti? Eu sunt acasa si ma uit la Plasa de stele pe Antena 1 si m-am gandit sa va spun de noile mele produse de la MUA. Cum v-am zis, mi-am comandat cateva produse acum cateva saptamani cand au avut o oferta super tentanta de 50% off si transport gratuit oriunde in lume. 

Chiar daca stocul era limitat si nu am reusit sa comand chiar tot ce am vrut, in portfardul meu si-au facut loc doua paletute de culori, un ruj 4in1 si utilul kit de sprancene. Kit-ul de sprancene l-am luat pe cand se termina primul comandat acum 2 luni :))), este foarte bun si util si am zis sa nu ratez sansa de a-l achizitiona cu 50% reducere.


Cele doua paletute sunt Starry Night cu mai multe nuante de gri, potrivite pentru smokey eyes, si Undressed care e compusa din nuante pamantii, marouri si culori calde, neutre.

Starry Night e compusa din 12 culori sidefate, o combinatie de griuri cu cateva nuante de roz-mov.



Undressed e compusa tot din 12 culori, doar ca in aceasta paleta veti gasi atat nuante sidefate cat si nuante mate. Predomina culorile neutre, pamantii. E potrivita pentru machiajele naturale.



Mie una, imi plac foarte mult fardurile acestea de la MUA, drept dovada ca tot acestea le folosesc de cand le am :)). 

Rujul 4in1 este creat in colaborare cu Alexandra Burke si ofera un volum extrem buzelor, avand un efect de BOOM. Se poat folosi atat individual cat si in combinatie cele trei componente ale rujului. Acest produs este alcatuit dintr-un ruj rosu mat, un luciu de buze stralucitor, cu un miros de cookies si un balsam de buze in aceeasi nuanta. 




Si am ajuns si la kitul de sprancene. V-am mai vorbit de el intr-o alta postare. Este foarte practic si util, gasiti in pachet si o mini penseta care mie nu prea imi place, nu mi se pare foarte utila, si o pensula cu care va puteti contura sprancenele. Aveti nevoie de putina indemanare si tana, obtineti niste sprancene frumoase si ingrijite.

  
Ati utilizat produse MUA? Ce parere aveti despre ele?

 
 


3 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Ioana, sa stii ca e un rosu f puternic :))). Rujul e mat si rezistent. Luciul e foarte "sclipitor" si ofera volum buzelor daca e aplicat peste ruj.

      Ștergere
  2. Până acum nu am folosit produse MUA, dar mă tentează o paletă asemănătoare cu a doua pe care o ai și tu.

    RăspundețiȘtergere