Translate

marți, 12 februarie 2013

Orange code

Azi am observat un lucru. Sambata mi-am achizitionat cateva produse de beauty si toate au in comun un lucru: toate au ambalajul cu portocaliu :))). A fost o coincidenta care mi-a starnit un zambet pe buze. 


Orange code


Orange code


Am ramas fara demachiant asa ca m-am hotarat sa-mi cumpar iar de la Bioten. V-am mai povestit de produsele lor aici. Sunt foarte multumita de aceste produse de la Bioten pentru ca lasa tenul curat si hidratat.

Mi-am cumparat un lapte demachiant si o crema de fata, ambele cu miere si galbenele. Am preferat sa aleg variantele pentru ten sensibil/uscat. Pe timpul iernii, tenul este mai sensibil iar frigul de afara il usuca asa ca, are nevoie de hidratare intensa. Mierea contribuie la mentinerea echilibrului optim de hidratare, pe cand galbenelele calmeaza eficient iritatiile. Laptele demachient curata eficient si catifeleaza tenul, fara sa-l usuce, indepartand machiajul si impuritatile acumulate de-a lungul zilei. Crema de fata hidrateaza intens, eu o aplic dimineata inainte de a aplica machiajul. 
Laptele demachiant este la 200 ml. Crema de fata e la 50 ml si ceea ce-mi place mie si ofera o bila alba produselor Bioten, e ca are folie de protectie.

Lapte demachiant 200 ml si crema de fata 50 ml, ambele Bioten

Aveam nevoie si de un balsam de par asa ca m-am oprit la un balsam pentru par uscat si deteriorat de la Syoss. Are un miros placut si e la fel de bun ca orice alt balsam de par din comert. E la 500 ml si a avut pret promotioanl.

Balsam 500 ml Syoss

Parul meu nu e foarte sensibil in ceea ce priveste samponul. Dar, de ceva timp am observat cateva firicele de matreata, asa ca m-am hotarat sa imi cumpar Head&Shoulders citrus fresh, sampon anti matreata. Sper ca voi scapa repede de matreata :(! Samponul e la 200 ml. 

Sampon 200 ml Head&Shoulders


Acum astept cu nerabdare sa intru in posesia comenzii MUA.
Voi ce produse de beauty preferati si de ce? 

Noapte buna!!!

2 comentarii:

  1. eu nu pot trai fara apa micelara de la academie si crema super hidratanta Doina :D

    Pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna Ioana, sa stii ca si eu ma impac foarte bine cu o lotiune micelara de la Eucerin. Am folosit o singura data demachiant Doina si sincera sa fiu nici nu mai stiu cum e:)). Am vazut ca folosesti ceva fond de ten de la L`oreal, cum e, esti multumita?

      Ștergere