Translate

miercuri, 30 aprilie 2014

Review - PURBLEUET by Yves Rocher, demachiant expres de ochi

Buna dragilor,

Nu stiu care e experienta voastra cu lotiunile demachiante, dar eu am incercat muuuulte pana am ajuns la cel mai potrivit demachiant pentru ochii mei. Am avut parte de lotiuni care-mi iritau pleoapele si imi provocau "lacrimi" :)), o adevara drama, as putea spune :)), altele nu curatau indeajuns machiajul, altele imi uscau pielea sensibila din jurul ochilor.

Curioasa sa incerc produse noi si atrasa de parerile bune gasite pe alte bloguri, m-am decis sa incerc demachiantul expres pentru ochi, PURBLEUET, de la Yves Rocher. L-am comandat la pret redus, 15 lei, si se prezinta intr-un recipient transparent de 125 ml. Fiind un demachiant bifazic trebuie agitat foarte bine inainte de utilizare.

 
Ce ne promite acest demachiant? "Demachiantul expres pentru ochi elimină rapid orice urmă de machiaj, chiar și cel waterproof" si sunt de-acord cu ei, inlatura foarte bine machiajul ochilor. Fiind un produs cu textura uleioasa lasa senzatia de hidratare. Consider ca este un demachiant delicat cu pielea sensibila din jurul ochilor.

Se aplica o cantitate destul de mica pe o discheta de bumbac si se curata incet si prin miscari usoare, fardul si rimelul. Eu prefer sa presez usor discheta si sa las demachiantul sa "absoarba" culorile, lasandu-mi ochii curati si hidratati. Ce nu-mi place mie foarte mult este faptul ca am senzatia ca e prea uleioasa, dupa demachiere, pielea. Oricum, nu este o problema care nu se poate rezolva :). 

Pot spune ca a ajuns sa fie demachiantul de ochi preferat. Chiar daca nu e o cantitate foarte mare, e suficient pentru cateva luni bune. Eu il am de 3 luni, si inca nu e gata, si il folosesc zilnic :)! E un produs care-si merita si pretul intreg, dar daca il gasiti la reducere si mai bine, profitati, eu il recomand cu drag.

Care e demachiantul vostru preferat? Experiente neplacute ati avut? Astept parerile voastre cu interes.

Va pup,
Re



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu