Translate

luni, 5 mai 2014

Unde am petrecut de 1 mai

Minivacanta de 1 mai ne-a adus doar bucurii, 4 zile de odihna, liniste si relaxare. Ca tot romanul, de 1 mai am incins gratarele si ne-am relaxat asa cum stim noi mai bine. Si pentru a ne simti cat mai bine si pentru ca nu am pus niciodata piciorul acolo :))) am decis sa mergem la Kings Land Country Club, http://kingslandineu.com, o locatie selecta, in mijlocul naturii. 


Baza de agrement se afla la o distanta de 15 km de Oradea, pe raza localitatii Ineu si se intinde pe o suprafata de 60 de hectare si cuprinde: baza ecvestrica cu cai de rasa, teren de polo, teren de golf, 3 lacuri, loc de camping cu filigorie, 6 cabane a cate 2 persoane, vatra amenajata, pista pentru avioane ultrausoare si planoare, restaurant si cort de evenimente.





Am avut filigoria pe malul lacului, un loc cu umbra si soare deopotriva. Am avut parte de mult soare dar si de o ploaie scurta. Ne-am plimbat, am urmarit show-ul facut de avioane si planoare, ne-am initiat intr-ale golfului. Cei cu mai mult curaj :D, deci nu eu, s-au delectat si cu o tura pe lac cu hidrobicicleta. 








A fost o experienta placuta si sigur o vom mai repeta. Va recomand cu mare drag aceasta locatie, chiar daca sunteti din Oradea sau din alta parte a tarii.  

Pentru cei care sunteti de departe, Kings Land  ofera "In cadrul unui parteneriat cu Hotelul DoubleTree by Hilton din Oradea, putem oferi clientilor nostri cazare la pret preferential. Deasemenea complexul nostru dispune de 6 casute din lemn, cu 2 paturi, asezate pe malul lacului, fiind ideale pentru pescarii pasionati sau cei care doresc sa se relaxeze in sanul naturii, in conditii rustice." Pentru preturi si alte detalii va poftesc sa accesati pagina lor de internet http://kingslandineu.com.

Va las cu pozele si cu chef de duca!







  



2 comentarii:

  1. Foarte draguta zona! Si nu e asa departe nici de Cluj!
    Am sa o retin :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt multe zone frumoase in jurul Oradiei :). Sa vii Andreea :), te astept ;)))

      Ștergere