Translate

vineri, 10 mai 2013

Super Sweet Blog Award

Am ramas placut surprinsa cand Deeb, de la Deeb`s Blog, m-a tag-uit pentru a raspunde unor intrebari dulci rau ;)). E pentru prima data cand particip la un astfel de tag si doresc sa-i multumesc pe aceasta cale.
 

Regulile tag-ului Super Sweet Blog Award:
  • Viziteaza si multumeste blogului care te-a nominalizat: Multu` Deeb >:D<
  • Raspunde la intrebari
  • Nominalizeaza 12 bloguri şi creeaza un link in post. Anunta-i cu un comentariu pe blogul lor.

Intrebarile sunt: 

Biscuiţi sau tort? 

Fara doar si poate: T-O-R-T. Daca e de ciocolata sau de fructe e si mai bun. Nu ma impac prea bine cu biscuitii :D dar prajiturile imi plac :D.


Ciocolata sau vanilie?

Ciocolata - sunt o fana a ciocolatei si a dulciurilor cu ciocolata. Si vanilia e buna, in combinatie cu ciocolata :)).



Care este desertul tau preferat?

Imi plac prajiturile cu branza iar desertul, pe care nu l-as refuza niciodata, e cheesecake-ul. Preferatul meu e cel facut de mine impreuna cu sotul meu. Daca insistati, poate va dau si reteta :D!





Cand ai super pofta pe dulciuri?

Am perioade si perioade, dar cand mi se pune pata atunci nu ma las cu una cu doua, bag o Milka intreaga :D.




Daca ai avea un nickname dulce, care ar fi acela?

Hmmm, niciodata nu m-am gandit, dar zmeurica ar suna bine, asta daca se pune :)). Sunt dulce acrisoara :D.


In cazul in care doriti, va invit sa raspundeti acestor intrebari:

 


Va doresc o seara placuta, eu imi fac bagajelul, ma pregatesc de concediu!

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu