Translate

miercuri, 8 mai 2013

Numar zilele

Hristos a inviat!

Buna dragilor, ce faceti? 
Au trecut si frumoasele sarbatori pascale si am reintrat "in pita", vorba romanului. Acest mini concediu a trecut mult prea repede, ca orice de altfel, care e placut si bine :D. 

De 1 mai ne-am bronzat la iarba verde, impreuna cu un gratarel si o bere rece. Am fost impreuna cu prietenii la Varciorog, o zona superba, in apropiere de Oradea. Vremea a fost calduroasa, aerul curat de padure m-a molesit si leneveala crunta m-a facut sa apreciez faptul ca exista 1 mai muncitoresc :))! Totul a fost de un verde crud, paraiasul de langa padure ne-a fost piscina si soarele ne-a fost aliat, ne-am bronzat si ne-am incarcat cu energie!

Pastele le-am sarbatorit in familie, am fost si am primit musafiri! Am mancat multe bunataturi, am ciocnit oua si ne-am relaxat, a fost foarte bine. 

Azi am inceput munca, dar avand in vedere ca saptamana viitoare suntem din nou in concediu, nu prea am rabdare de nimic...:))). Ar trebui sa ma apuc de bagaje...sa ma simt mai aproape de zilele libere care urmeaza!

Voi cum ati sarbatorit de Paste? 

Sa aveti o dupa-masa de vis!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu