Translate

marți, 30 octombrie 2012

Vine iarna, bine-mi pare, in sifonier am ... bluze groase

De cand frigul acesta intepator a pus stapanire pe noi, mie nu-mi sta gandul decat la haine groase, la cizme imblanite, la geci lungi si calduroase. Nu-mi place frigul, dar nu am incotro, trebuie sa trec si prin acest anotimp.
 Cum se face frig, gandul imi zboara la Mos Nicolae, la Mos Craciun si la cadouri. Ieri ma tot gandeam ca ar fi cazul sa ma gandesc cu ce cadouri imi voi umi familia si prietenii :)). 
Dar pana atunci, sa ne incalzim putin cu aceste modele trendy de bluzite, numai bune de purtat pe vremea aceasta "faina" de afara :D.
Enjoy my list!
















3 comentarii:

  1. foarte frumoase. Sunt toate cu un aspect moale si calduros.
    follow me on http://ramy-s.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asa e, mai ales la ce vreme ne asteapta, vor fi numai bune :D

      Ștergere