Translate

luni, 29 octombrie 2012

The Body Shop

Am facut cunostinta cu renumitul brand de produse cosmetice si de ingrijire personala in urma cu  cativa ani cand am fost plecata la un training la Bucuresti. Din banii de diurna mi-am cumparat primul meu produs de la The Body Shop. Era un balsam de buze cu miros de capsuni, un miros adorabil si foarte puternic. Am fost foarte multumita de acest balsam de buze si mi s-a confirmat faptul ca cei de la Body Shop au produse de calitate. 
Mi-am achizitionat din Austria, mai exact de la Parndorf trei produse foarte "simpaticele" si foarte ieftine. Mi-am cumparat doua geluri de dus sweet lemon si pink grapefruit precum si o lotiune cu shea pentru corp pentru piele uscata. Sunt perfecte pentru a fi puse in orice bagaj cand esti gata de duca. Mirosul este unul foarte placut, textura este fina si te fac sa te indragostesti de ele pe moment:). Lotiunea de corp este hidratanta, intra in piele foarte usor si lasa un miros placut.
Eu sunt foarte multumita de aceste produse si imi voi cumpara de cate ori voi avea posibilitatea. Din pacate in Oradea nu avem magazin The Body Shop asa ca, va trebuie sa astept pana merg pe undeva :).


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu