Translate

luni, 6 ianuarie 2014

Review: Uleiul de cocos de la Elemental

Buna dragilor,

Asa cum v-am promis intr-un post anterior, unde v-am povestit despre intalnirea bloggeritelor oradene si despre cadoul primit de la cei de la Elemental Oradea, am sa va prezint parea mea despre produsul primit: uleiul de cocos. Foarte important de specificat este faptul ca este un produs organic!!!


Uleiul de cocos este foarte bun pentru ingrijirea pielii si a parului. Poate fi folosit de oricine, fiind recomandat si pentru pielea fina a bebelusilor, lasand pielea, matasoasa, hranita si hidratata. 


Produsul primit se prezinta intr-un bidonas de 100 g, tara de origine fiind Filipine. Mai greu in Romania sa dam de nuci de cocos pe marginea drumului. Mirosul este unul deeeelicios, probabil cunoasteti ciocolata Bounty, exact acelasi iz, doar ca lipseste ciocolata :))! Are o consistenta unsuroasa dar odata ce intra in contact cu pielea incepe sa se topeasca si sa fie uleios. Se intinde usor, intra repede in piele si lasa totul moale si stralucitor. Mirosul este unul discret dar foarte placut! 




Eu l-am incercat atat pe piele cat si ca masca de par. Dupa samponare am aplicat pe varfuri si l-am lasat 10 minute sa actioneze. Nu pot sa zic ca am observati ceva schimbari, dar sunt sigura ca daca il utilizez in mod constant se vor vedea si rezultate.

Per total mi se pare un produs foarte bun, hranitor si hidratant. Am sa studiez catalogul lor pe anul 2014 si sigur voi face comenzi si la alte produse. 

Pe cei de la Elemental ii gasiti atat pe pagina lor http://www.elemental.eu/ cat si pe facebook https://www.facebook.com/elemental.eu. Se fac livrari in toata tara!


Va doresc shopping placut si astept parerea voastra despre aceste produse! Care e preferatul vostru?


4 comentarii:

  1. ai niste poze superbe si un review super util! ai fost harnica:))) te pup si ma bucur ca ne-am intalnit:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Muuultumesc, esti tare draguta :*! Si mie imi pare bine ca ne-am cunoscut, astept urmatoarea intalnire :D!

      Ștergere
  2. Rezultate dupa prima folosire, mai rar, daca nu-i ceva ser miraculos sigur n-o sa vezi rezultate mai repede de 6 luni ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Daca te hotarasti sa-ti comanzi ceva de la ei, anunta-ma ca-mi cam face si mie cu ochiul uleiul de cocos ;)

    RăspundețiȘtergere