Translate

marți, 20 august 2013

Turist in Romania - partea a II-a

De la munte la mare, cam asta a fost traseul concediului nostru. Daca in urma cu cateva postari v-am lasat sa va delectati cu pozele de la munte acum am sa va povestesc pe scurt experienta avuta la Marea Neagra.

Am fost cazati la vila Metzo din Costinesti, destul de departe de mare, cu piscina si baldachine. Nu a fost chiar ceea ce ne-am asteptat, dar per total a fost OK. Oamenii din partea aceea a tarii ar trebui sa munceasca putin la amabilitate si la cei 7 ani de-acasa, dar nu vreau sa intru in detalii :D! Camera a fost mare dar lipsa aerului conditionat s-a resimtit, era mai cald in camera decat afara.

Statiunea tineretului a fost plina ochi. Pe plaja abia aveai loc sa-ti arunci prosopul daca mergeai pe la ora 10-11 dimineata. Noi am preferat sa stam la plaja undeva mai aproape de renumita epava de la Costinesti. Plaja avea nisip mai fin, apa era curata si nu era asa multa agitatie si galagie. Apa marii a fost curata si perfecta pentru o baie in mare. Meduze au fost destule spre amuzamentul copiilor :))).

Preturile sunt mai mult decat acceptabile atat la mancare cat si la bauturi, distractie este din plin iar de mirosul hamsiilor prajite nici nu vreau sa va spun :))) ca mi se face rau.

Litoralul Marii Negre ar fi si mai frumos daca am lucra la bunul nostru simt, daca am investi pe termen lung in cladiri, cazare si servicii si ne-am gandi si la turisti nu doar la profit.

Care zona a litoralului romanesc va place cel mai mult si de ce?

Marea Neagra

Epava Costinesti








Plaja Eforie






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu