Translate

marți, 22 ianuarie 2013

50% off de la MUA

Buna dragilor,

Ii mai tineti minte pe cei de la MUA - Make Up Academy? V-am mai povestit de ei pe blog, v-am si aratat ce mi-am cumparat in noiembrie cand au avut oferta aceea tentanta :)!
Dar, asa cum am mai spus aici, odata cu atingerea pragului de 50K cei de la MUA s-au tinut de cuvant si au oferit un super discount de 50% off si transport gratuit celor care achizitioneaza de minim 15 lire, pret redus, produse cosmetice de pe site-ul lor. Ii gasiti aici: www.muastore.co.uk!

Ca si data trecuta, site-ul merge destul de greu, dar daca sunteti inarmate cu rabdare veti reusi sa plasati comanda. Eu sunt foarte multumita de produsele lor, si, avand in vedere preturile mici practicate, sigur veti deveni cliente fidele :)))!

Pentru a beneficia de aceasta oferta trebuie sa va achizitionati produse in valoare de 30 lire (15 Lire dupa aplicarea reducerii), sa introduceti codul promotional MUA50 si apoi sa asteptati sa va ajunga produsele :)! Oferta e valabila pana pe data de 24.01.2013 ora 17 (ora U.K)

Va doresc shopping placut!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu