Translate

marți, 25 septembrie 2012

Radiant - noua achizitie

Buna dragilor! Intr-un post anterior v-am zis ca a fost aniversarea noastra si drept cadou, iubitul meu m-a facut fericita cu un fond de ten; nu degeaba ma plangeam ca e pe terminate :D. Dragul de el, cum are el grija de mine :)!
A fost el in cercetare, mi-a zis ce a gasit, ca apoi sa mergem impreuna pentru a-mi alege nuanta si produsul dorit. Mi-am ales un fond de ten Radiant Lumi-Lift nuanta 03 Caramel. Nu am mai folosit produse cosmetice Radiant, dar mai mult ca sigur voi deveni fana lor :))! Fondul de ten are o textura cremoasa, este usor de intins si de aplicat si, ceea ce conteaza, acopera foarte bine. Nuanta este naturala, nu da senzatia de masca si are si un miros placut. Este hidratant si rezistent si nu usuca tenul.  Eu sunt foarte multumita de el si imi place mult mai mult decat Maybelline Affinitone, un produs pe care il folosesc de foarte mult timp. 
Un alt fond de ten care si-a meritat toti banii a fost cel de la Clinique - Supermoisture si Vichy Aera Teint Pure. Daca nu stiti ce fond de ten sa experimentati, sigur nu veti da gres daca le veti incerca pe acestea.
Spor la cumparaturi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu